Poznajmy się
Zespół Business
Care Centre
Zaufany partner Twojego biznesu
Pomagamy liderom, firmom i organizacjom na różnym etapie działalności: od idei i założenia, poprzez rozwój oraz wsparcie w trudnych sprawach.
Możesz spać spokojnie! Zapewniamy przejrzyste i uczciwe warunki współpracy.
Doświadczenie i wiedza – nasz znak firmowy
Dzięki sumie doświadczeń każdej z nas jesteśmy solidnym i stałym partnerem biznesowym. Nasza wiedza gwarantuje bezpieczne zarządzanie finansami Twojej firmy/organizacji, a sprawdzone rozwiązania – ułatwienia w jej prowadzeniu.
- Jesteśmy certyfikowanymi księgowymi, specjalistami ds. kadr i płac, doradcami, trenerami i prawnikami.
- W ciągu kilkunastu lat działalności zdobyliśmy zaufanie setek zadowolonych klientów.
- Z chęcią podchodzimy do rozwiązywania nawet trudnych zadań. Indywidualne podejście do klienta i osobisty opiekun pozwalają wgryźć się w każdą sprawę, a szeroki wachlarz kompetencji naszego zespołu – rozwiązać najtrudniejszą z nich.
- Stale poszerzamy i aktualizujemy swoją wiedzę. Dzielimy się nią, doradzamy i szkolimy. Wyjaśniamy i dostarczamy rzetelne informacje gospodarcze.
- Pomagamy innym działać sprawniej. Po to, by się lepiej pracowało, biznes szedł do przodu, a organizacje rosły w siłę.
Justyna Janota
Choć dla większości brzmi to abstrakcyjne, prawo, podatki, rachunkowość i biznes są moją pasją, a do pasji podchodzę poważnie i z maksymalnym zaangażowaniem. Mam wrażenie, że w tym zakresie od zawsze zdobywam wiedzę. A na pewno robię to od 20 lat.
Jestem m.in. absolwentką studiów magisterskich z zakresu finansów publicznych i podatków, kontynuowałam edukację na studiach podyplomowych z zakresu rachunkowości, a następnie z audytu wewnętrznego oraz kontroli finansowej. Skończyłam studia doktoranckie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. Kolejne kierunki to studia podyplomowe „Menager Ekonomii Społecznej” oraz „Analiza Transakcyjna”. Skończyłam też studia z coachingu.
Mając na względzie ciągle zmieniające się przepisy, w szczególności w zakresie prawa podatkowego, które jest oceniane jako najbardziej skomplikowane na świecie, ciągłe dokształcanie jest też koniecznością w mojej profesji.
Posiadam certyfikat księgowy Ministerstwa Finansów (certyfikat nr 56325/2012). Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując wiele lat w Izbie Skarbowej w Katowicach oraz w Urzędzie Miasta Katowice. Pełniłam również funkcję członka Samorządowego Kolegium Odwoławczego.
Jestem autorką publikacji poświęconych tematyce aspektów prawnych, rachunkowych i podatkowych oraz aspektów dotyczących podmiotów ekonomii społecznej i pomocy publicznej.
Zawodowo jestem od 12 lat odpowiedzialna za prawidłowe prowadzenie i funkcjonowanie biura rachunkowego w zakresie księgowości, podatków, kadr i płac. Zarządzam kilkudziesięcioosobowym Zespołem. Moją rolą jest spięcie działań, wsparcie merytoryczne Załogi i Klientów.
Od wielu lat jestem trenerem, wykładowcą i doradcą w obszarze rachunkowości, podatków, prawa, pomocy publicznej i działalności organizacji pozarządowych, przedsiębiorstw społecznych i spółek JST.
Ilona Pietrzak
Od 2010 roku jestem związana z sektorem społecznym. Specjalizuję się w zarządzaniu projektami, zarządzaniu zespołami oraz pozyskiwaniu funduszy. Na co dzień dbam o to, by rzeczy się działy.
Jestem przedsiębiorcą, menadżerem, społecznikiem, trenerem, konsultantem. Zarządzam spółkami, stowarzyszeniem i fundacją. Szkolę i doradzam w zakresie zarządzania, realizacji projektów, ekonomii społecznej oraz fundraisingu.
Jestem współautorem „Poradnika dla aktywnej młodzieży. MOCni wolontariatem.”, redaktorem merytorycznym Poradnika „Jak prowadzić biznes społeczny” oraz współautorem raportu nt. mechanizmu 1% podatku dochodowego od osób fizycznych „Tylko jeden, a procentuje”. W 2015 r. znalazłam się w gronie pięciu najlepszych zespołów do spraw komunikacji w organizacjach pozarządowych w Polsce – nominacja do nagrody PRotony 2015, uznanej za jedną z najważniejszych nagród branży PR. Od czasu do czasu moje teksty możesz przeczytać w Tygodniku Spraw Obywatelskich albo na portalu ngo.pl.
Jestem absolwentką gospodarki przestrzennej ze specjalnością strategie rozwoju zasobów ludzkich w regionie oraz kapitału ludzkiego w gospodarce opartej na wiedzy, a także absolwentką Programu Menedżerowie NGO oraz Akademii Fundraisingu. Ukończyłam studia podyplomowe z zamówień publicznych i doradztwa biznesowego. Posiadam certyfikat MEN specjalisty ds. kadr i płac.
Dział księgowo-podatkowy
Dział kadrowo-płacowy
Dział administracyjno-biurowy
Bogusławska-Kiszel
Wspieramy słabszych i przedsiębiorczość społeczną
Business Care Centre to tylko jedna z naszych aktywności. Oprócz działalności gospodarczej – obsługi księgowej, podatkowej i prawnej – od wielu lat rozwijamy własne inicjatywy wspierające potrzebujących, m.in. seniorów, osoby uzależnione, zwierzęta.
Robimy to w szczególności w ramach działań Fundacji Atelier Spółdzielczości i Ekonomii Społecznej oraz Stowarzyszenia Pracownia Inicjatyw Rozwojowych, które założyłyśmy, aby wspierać działalność społecznie użyteczną, przedsiębiorczość społeczną, ale też osoby potrzebujące pomocy.
Wierzymy, że otaczający nas ludzie albo potrzebują pomocy albo chcą innym pomagać. Nasze działania zmierzają do scalenia i zaspokojenia potrzeb tych grup.
Chcemy najmocniej jak można wspierać przedsiębiorczość społeczną, ponieważ z doświadczenia wiemy, że każdy funkcjonujący biznes, bez względu na wielkość przedsiębiorstwa, powinien opierać się m.in. na działaniach pozwalających zaspokoić potrzeby społeczne, aktywizujące, kulturalne i edukacyjne.